2012. április 21., szombat

Költözés, új hely

Sziaa! :)
Bocsi, hogy megint eddig nem írtam, de sokszor volt, hogy nem volt net, meg mostanság költöztünk délebbre :)
Még mielőtt mesélnék a költözés élményeiről, addig előbb írnék arról, hogy voltunk még előtte egy parkban még az előző hely közelében.
A park szokásosan jó volt. Sok-sok kacsa, sirály, hattyú, mókus, galamb, bár kicsit hideg volt, de azért élveztem. Az elején volt egy hatalmas focipálya, ahol gyerekek vagy éppen felnőttek fociztak. Voltak futók is és persze kirándulók, mint mi. Igazából erről nem tudok sokat mesélni, mert inkább ez csak arról szól, hogy lásd, még milyen parkok vannak :)

Itt van a focipálya féleség, meg pár focista :)
 
Muszáj voltam lefotózni a házakat, mert annyira tetszenek nekem..

Itt van erről a parkról még pár kép :) Nekem nagyon tetszett ez a park.






És kicsit meglepődtem, mikor ez a madár elhagyta a tavacskát, és inkább kijebb sétálgatott. Bár a barátja is ott volt nem messze.



Igen igen, itt is voltak mókusok :) Meg még mutatók képeket a parkról.







 Ez az egyik kedvenc képem lett :D




 
 Meg ez is :D Muszáj vagyok ennyit felrakni, mert annyira édesek :)


Most megmutatom azt az utat, ahol nagyon szívesen élnék..legalábbis nekem nagyon bejött.



Itt ilyen féle emeletes házak vannak. Persze bejebb a város közepén vannak 25 emeletesek is..de ez inkább külváros :)
Nem tudom emlékszel-e, de írtam arról a kis hamburgeresről, hogy a ketchup meg a majonéz stb ki van téve. Na így nézett ki.

 Na, a parkról ennyit :)
Most arról fogok beszámolni, hogy ugye új helyre költöztünk és elkellet menni megnézni, hogy még is milyen.
Izgalmas volt, mert Észak-Londonból  Dél-Londonba utazni egyedül anyuval..kicsit félt ő is :D
Először vonattal mentünk, ami nagyon tetszett. Itt ugye ahogy már 1x említettem, nem jegy kell, hanem egy feltöltős kártya, ami odaérintesz egy kis érintőshöz, és le von belőle egy kis pénzt. Ezért kell sűrűn tölteni, de sokkal jobb, mint ha jegyekkel sz*rakodnál :D Bocsi.
Sajnos képeket nem csináltam az útról, mert a telcsimet nem vittem és a fényképező is otthon maradt :( Pedig a vonat annyira klassz volt.. na de ígérem, majd máskor :)
Aztán metróztunk.. nah, az durva volt. Ami itt van a metrónál..folyton tömeg, és annyi metróvonal van.. kicsit sok időbe telt, mire megtaláltuk azt a metrót ami nekünk jó volt. De imádom a metrót..annyira halk és gyors és szép, és jól néz ki :D Majd egyszer megpróbálok úgy fényképezni, hogy nincs nagy tömeg :/
Amúgy észrevettem, hogy a metrón szokás, hogy valaki megvesz egy újságot valahol, felszáll vele, elolvassa, amíg le nem száll, és ott hagyja az ülésen. Aztán felszáll valaki, felveszi az újságot, és elolvassa és megint ott hagyja.. :D
Azután újra vonatoztunk. Hát, 12 vágány volt, de nagyon bonyolultan..majdnem lekéstük mire indult. Ez volt a kedvenc vonatom :D Annyira modern volt..de ígérem, erről is lesz kép :)
Amikor leszálltunk, elkapott egy jégeső..huh, eléggé fájt, mikor a fejemre esett a jég :/  Amúgy mostanában sokat esik, és főleg jégeső :| :D
Szerencsésen megérkeztünk, minden rendben volt és visszafele is. Visszafele kihagytuk a metrót, és inkább busszal jöttünk. Ugye itt minden busz piros (ami utasszállító) és emeletes. Bár vannak emeletnélküliek, de abból kevesebb. Én imádok buszozni :) Imádom, amikor bemondja a buszrádió, hogy milyen megálló jön, imádom a kilátást az emeletről, mindent imádok :D

Most hirtelen rátérünk arra, amikor már ide megérkeztünk. nagyon szeretem ezt a házat is, meg a környéket is szokom. Na de előbb mesélek inkább az első itteni vásárlásunkról..
Elmentünk anyuval, és az sose ússzuk meg egyelőre, hogy a pénztárnál nem mondanak valamit, amit nem értünk :D Volt, hogy nem volt elég font nálunk...de azon is folyton nevetek, mikor anya magyarul beszél az eladóhoz és mondja a magáét én meg mellette ott nevetek, mint egy kis bolond. De a legviccesebb az volt, hogy bementünk gyógyszertárba lázmérőért. Én németül tudtam hogy hogy van, meg angolul a láz szót. Amikor oda mentünk anyuval az eladóhoz, aki épp pakolgatott, anya megszólal " Can I help you? " ( Segíthetek?)  Hát, én ott kész voltam..érted? :D Az eladónak teszi ezt fel a saját boltjában..gondolom inkább azt akarta, hogy tudna-e segíteni..de anya még nem tud sokat. Sokáig azt se értette, hogy mit akarunk..aztán anya fogta a fogkefét a polcról, bedugta a hónalja alá és egyből levágta :D
Szóval vannak nagyon vicces dolgok, meg bénázások :D
 

Ígérem, próbálok többet írni, de már írtam, hogy ez nem mindennapos blog, csak ha éppen megyek valahova, vagy történik valami. És fogok több képet is csinálni! :) Remélem, hogy én se voltam olyan béna, hogy kihagytam valamit, mert sokáig nem írtam..de ha eszembe jut, akkor belefogom írni :) Amúgy voltunk egy interjún. na majd arról a köviben írok, mert most sok lett :) És tudom, már többen kérdeztetek suliról..eksü, a köviben arról is írok, jó? Csak most hirtelen összekellet szednem az elmúlt 2,5 heti eseményeket, és félek így is kihagytam valamit.
Tényleg bocsi, hogy most ez ilyen lett, de remélem egyelőre ez jó egy darabig :)
xoxo, Ani


5 megjegyzés:

  1. Jajj, ez nagyon jóó.:DD mosolyogtam rendesen, amikor írtad h anyukád magyarul kezdett elbeszélni:) meg a fogkefés.:DD

    imádom a blogodat, főleg azért, mert ez igaz is.:) gratula! xXx :)

    VálaszTörlés
  2. Wááá:)) egyszerűen imádom!! :)) vicces lehetett a fogkefés szitu :DD várom a kövit! :)) x

    VálaszTörlés
  3. 'aztán anya fogta a fogkefét a polcról, bedugta a hónalja alá és egyből levágta :D "---sírok xDD ezt megnéztem volna :"DDD
    siess a kövivel :D mert izgalmasak az események xd :DDDxx

    VálaszTörlés
  4. imádom! :)
    annyira izgalmas és jók a képek is :)
    majd teszel fel fényképet házatokról? :D *-*

    VálaszTörlés
  5. Igen, a kanadai ludak a kinti madarak közül talán a legviccesebbek. Úgy értem, általában ők szoktak "műsort adni". :)

    A metróban hagyott újságok döntő többségét nem vette meg senki, maximum elvették. A metrók, illetve az utcák tele vannak ingyenes újságokkal, amikből az vesz, aki akar. És ha valaki elolvasta a metrón, otthagyja, hogy más is tudjon utazás közben informálódni. Ez ilyen körforgásszerű. Aztán a végállomásokon meg általában a szeméttel együtt a takarító összegyűjti. Szóval olyan lapokat, amikért pénzt is adnak, elég ritkán szokták otthagyni a metrón.

    Ja, és az is tévedés, hogy Londonban minden busz piros. Tény, hogy a buszok 80-90%-a piros, de vannak ott egyéb színben is. És most nem a kifejezetten turistajáratokra gondolok... :)

    VálaszTörlés