2012. április 6., péntek

Kis érdekességek, dolgok.

Bocsánat, hogy eddig nem írtam, de előszóban elhangzott, hogy nem mindennap fogok.:)
Nem azért, mert nem foglalkozom vele eleget, mindennap gondolok rá, csak gondoltam várok, míg több hírrel tudok jönni. Nos, most nem lesz sok, mert lusta vagyok...és otthon ültem legtöbbet, de addig is rájöttem dolgokra :)
Amikor elmentünk vásárolni, meglepett, hogy nem csak pénztárnál lehet fizetni, hanem van fizetőgééép! :D Elég érdekes. Annyi, hogy ez egy gép, ahova te magad odamész, és a megvett dolgokat odaérinted, és ő tudja így tudja, mennyibe kerül, amit vettél. Közben beszél neked, hogy mit hogyan csinálj. Persze vannak ott őrök, akik figyelnek, hogy tényleg azt ütöd-e be, amit megvettél.
Aminek örülök, hogy a cigi drááága itt! Magyar pénzbe átváltva 2000.ft-től kezdődnek. Szóval én örülök, mert anyu így meggondolja, hogy valóban megéri-e megvenni. Így kevesebb a cigizés :)
Tudod mi hiányzik? :D A finom magyar majonéz v ketchup :D Itt nem annyira jó, mint otthon, de persze azért nem rossz, csak mégis.. :) Oh, és erről jut eszembe! Eddig mindig sorozatokban, filmekben láttam, hogy egy étkezdében, büfében, hamburgeresnél az asztalon van a majonéz, ketchup, cukor só, meg valami máz :D Nah, itt így van. Lehet nem tűnik nagy dolognak, de szerintem Magyarországon nem nagyon van így, hogy az asztalon van minden és csak az üres sült-krumplit kapod meg. Ez tetszett, kicsit úgy éreztem magam, mint a Szívek Szállodájában :D
Ami az időjárást illeti, egyáltalán nem ködös és esős, ahogy a szójárás van Londonról :)) Sőt, eddig a legtöbbet sütött a nap. Az elmúlt 2 napban felhős, és egyszer esett. És a többiek mondták, hogy ők még itt ködöt nem is nagyon láttak, meg tökre nem esik sokat :)
Többen kérdeztétek, hogy hogy állok az angollal. Nos, még eddig nem beszéltem senkivel. Amikor vásárolni mentünk, bátyám fizetett vagy beszélt. Eddig csak "Thank you" vagy " Hello- Bye" hagyta el a szám :D
Az nagyon vicces, mikor anyuval ketten voltunk, és elkezdett az eladónak magyarul beszélni :'D Én ott kész voltam. Sajnos kicsit még félek, de majd megmerek szólalni egy idő után :)
Ami szintén hiányzik picit még, az a magyar víz! Nem tudom, tudjátok-e, de a magyar víz az egyik legfinomabb. Azért van ott annyi víztorony. Itt elég pocsék ízű folyik ki a csapból. De semmigáz, van ásványvíz.
Ja, és még az is elég érdekes, hogy minden utcában, ahol boltok vannak, van legalább 2 fodrász :D És a legtöbb fodrász pasi! Elég sok van. Egy helyen van vagy 4 fodrász majdnem egymás mellett. És ha ilyennél tartunk, azt is elmondom, hogy itt hogy szedik ki az ember szemöldökét. Nos, itt nem a kozmetikus, hanem erre szakosodott ember. Mármint, ezt nem tudom rendesen elmondani, eddig csak tesómnak volt alkalma kipróbálni, de a lényeg, h cérnával dolgoznak! Kicsit fáj, de nagyon szép az eredmény! Megfogja a cérnát és villámsebesen oda-vissza megy a keze, és tökéletes lesz! :D Furi, mi?
Néha szoktam TVzni, és egész jó adók vannak. Valamelyik műsör nagyon vicces :D És tök jó, mert belehet állítani, hogy felírat menjen. Szóval ez segít megérteni, hogy miről van ott szó.
Oh, ma lefényképeztem a kedvenc gabonapelyhemet! Isteni finom! Már 3x vettünk :)
Hopsz, a újság.. :D. tele van az ágyam dolgokkal, mert egyelőre kevés a hely a szobában. De ha már benne van az újság, itt elég sok fajta tinimagazin van. Alig tudok választani :)

 És még valami mára: Itt kicsit más a konnektor :D Lefényképeztem neked, hogy lássad, miről is beszélek:


Tudom, nem volt sok minden most, meg élmény se, de ezekkel találkoztam, és gondoltam most már megosztom :) 
 Várjunk csak.. most hogy visszaolvasom, azért nem írtam keveset :D Nah, remélem még többet megtudtál, hiszen ezért kértétek sokan ezt a blogot :)))
xx Ani

14 megjegyzés:

  1. Komolyan van Teen Now-od és az 1D van a címlapon????? *-* dejó neked :D am el nem felejtsd megkóstolni a Twinky-t vagy mit! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Honnan ismered vagy miért olyan meglepő? :DDD
      Nem fogom!

      Törlés
  2. Szia! dejó, hogy írod ezt a blogot ebből sok mindent megtudtam Angliáról. De az biztos, hogy egy konnektor? XDDD

    VálaszTörlés
  3. hello :)
    Nagyon tetszik, hogy így leírod hogy milyen London. :)
    Én ősszel voltam és tudod mit javaslok? A Ben&Jerry's fagyit *-* én imádom egyszerűen annyira finom a cookie dough-os a kedvencem ;)xx

    VálaszTörlés
  4. Forbidden Rose: Örülök, hogy így megtudsz többet :)
    Igen, az egy konnektor :''D

    Évesz: Köszönöm :)
    Oksi, megjegyzem :DD :) x

    VálaszTörlés
  5. Végre valaki leírja az igazat Londonról(na és most főleg az időjárásra gondolok) És egyszerűen imádom, ahogy le tudod írni a dolgokat :)) ♥ xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, örülök,hogy tetszik:)
      Ahogy leírom?:D na, tök jó :) köszi! xx

      Törlés
  6. KÖSZÖNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖM!!!!!!!!! Pontosan az ilyen apró érdekes dolgokra van szükségem!!!!!!!! KÖSZÖNÖM MÉGEGYSZER!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha :) rád emlékszem :) már írtál vhova.
      Örülök én is nagyon, hogy ha örömet adok vele (: én köszi. x

      Törlés
  7. az a komnnektor elég érdekes nekem de hát ők tudják.:DDD
    és a forgalom furi? :D mert ugye ott ellenkező irányban mennek a sávokban.:D meg a körforgalom is biztos furi.:DD

    amugy ajánlanám figyelmedbe a díjak bejegyzést.;)) -->> http://imdyingjusttomakeyousee.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  8. Szya! Nagyon tetszik ahogyan beszámolsz az élményeidről!! Sőt most még jobban örülök hogy rátaláltam a blogodra mert 21.-én utazik ki unokanővéremmel Angliába bár nem Londonba de azért sokat megtudtam a leírásodból és nagyon várom a további élményeid! Amúgy jársz ott majd suliba vagy már elkezdted?
    Üdv Barbi

    VálaszTörlés
  9. szia miaaaa :) na vár egy kis meglepi az oldalamon :) nézz be hozzám :) http://littlemissmuffet-thatonething.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  10. mint már kérdeztem az előzőbe..mesélhetnél [akár itt akár külön :D] hogy hogy zajlik a suli. mikor mész beiratkozni.meg h milyen egyenruhád lesz. nem félsz e tőle? :D [én pl.rettegek xd]meg iesmi. ja és h mennyire tudsz angolul :DD?!
    köszi előre is ^^
    xx

    VálaszTörlés
  11. Már nálunk is működnek a TESCO-kban az önkiszolgáló pénztárak. Nem kellett sokat várni a bevezetésükre. Kint már egy ideje tudom, hogy működik... :)

    VálaszTörlés