2012. március 30., péntek

Az első élmények

Nos, meglehet, hogy ez a bejegyzés sok lesz, mert ez a nap (márc. 30.) nagyon kalandos volt! :)
De előbb kezdeném 29.ével;
Amikor első nap felkeltünk, megreggeliztünk, és elindultunk az első felfedezésre, azaz testvérem, Józsi megmutatta, hol érdemes vásárolni. De még indulás előtt mondta, hogy úgy öltözzek, ahogy akarok. Itt aztán senki se bámul meg, vagy nevet ki az utcán. Ő is azóta mer laza ruhába kimenni, ahogy otthon nem. Mondta, hogy majd figyeljem meg, hogy lesznek kövér nők miniszoknyában, meg hasonlók. Valóban volt, és tényleg senkit se érdekelte.
Ami már először szokatlan volt, hogy az átkelőlámpánál, amikor az ember mehet, vagyis zöld a lámpa, akkor hangosan csipog. Szerintem ez praktikus :) A második szokatlan, hogy minden 3. ember, aki szembe jön velem, az fekete volt. A fekete nőknek a 80% elég duci, és a pasiknak a legtöbbje elég jóképű :D Aztán, a kocsik, a zebránál egyből megállnak. Mindig, mikor látják, hogy a zebrához közelít az ember, egyből fékeznek. De csak a festett zebránál van így. A boltban az eladónő előre köszön. 4 féle boltban voltunk, és mind a 4nél előbb köszöntek. Vásárlás közben megláttam egy péksüteményest, és a kirakatban olyan habos maffin félét. Én ilyet eddig mindig csak sorozatokban/filmekben láttam. Nagyon vártam, hogy vajon olyan finom-e, mint amilyennek elképzeltem, de tévedtem. Vettünk, és mikor megettük egyáltalán nem ízlett! De nem gond, mindent kipróbálunk :)
Aztán nagyon nem történt semmi, kivéve egy dolog délután. Nah, azt egy kis ideig nem tudtam felfogni.
Emlékszel arra, mikor írtam, hogy volt itt egy török srác, aki énekelt? Nos, kiderült, hogy Ő a 2010es X-factorban szerepelt, és ő lett volna az egyik One Direction tag, de mikor kérték, hogy énekeljen fel egy dalt, amit a többiek, Ő azt mondta, hogy szólókarriert szeretne, így nem jutott be. Leesett az állam, mikor ezt hallottam! Kicsit fura, mi? :D A csoportban is az 1D fanoknak is leesett szerintem :)
Kb ennyi történt. Meg...jó..az kicsit fura volt, hogy este, ágyban már feküdtem alvásra kész, beláttam a szomszédhoz. Pasi volt és épp öltözött... :'D

Márc 30.

A mai nap igazán klassz volt! Azt tudtam, hogy kirándulni megyünk, de azt nem, hogy hova.
Elindultunk, s először betévedtünk egy újságoshoz. Ott kiszúrtam egyből egy magazint. Nem volt nehéz..One Direction volt a címlapon + 2 poszter és 8 oldal cikk! Megvettük, és mentünk a Nagy Piros Buszok végállomásához. Ott vettünk egy kártyát, ami 1 napos. Itt úgy van, hogy nem bérlet van, hanem egy kártya, amire pénzt kell tölteni, és ezt bárhol használhatod (busz, metró). Felszálltunk, lehúztuk a kártyákat, mert itt nincs ellenőr, hanem kártyalehúzást kell alkalmazni. Az  felső emeletre ültünk, és izgatott voltam, hogy milyen. Össze-vissza fényképeztem (majd láthatjátok a képeket), és nagyon élveztem, de anya is! Tesóm csak nevettet rajtunk, hogy mennyire izgatottak voltunk :D Mentünk negyed órát, majd leszálltunk, és találkoztunk Katival (tesóm exbarátnője) és bementünk egy plázába. Amikor felmentünk az emeletre, egyből kiszúrtam a szokásos Zaynes kardigánokat. Majd megnéztük milyen egy mozi.

Aztán benéztünk még pár boltba, ahol láttam Louis féle csíkos pólókat, majd egy fantasztikus sportboltba;

Aztán elsétáltunk egy olyan helyre, ahol munkaügyben interjút lehet kérni. Az újabb szokatlanság, hogy baromi kedvesek voltak benn az emberek! Magyarországon még egy idegen se mosolygott így rám, pláne nem vagy 4, és kezdett el beszélni.(feketék voltak 80%ban) Az üzletekbe betévedő iskolásokat, és az utcán lévő diákokat jól meglestem, ugyanis itt ugye kötelező az iskolai egyenruha. Volt zöld, kék, fekete is, Valószínű hasonlóm lesz..
Azután elindultunk a metróhoz. Amikor beszálltunk, elmosolyodtam, hiszen úgy néz ki, mint amire biztos az 1D rajongók emlékeznek, mert ugye van a fiúknak az a videója, ahol a metróról szaladnak le. Hát, ez pont így nézett ki.






Amikor leszálltunk, meglepett, ugyanis itt minden megállónál van WC! És méghozzá szépen vannak tartva.

Így megérkeztünk, az első célpontunkra: Buckingham Palota


Először végigsétáltunk egy szép zöld parkon, ahol sok ember napozott, futott stb. Majd eljutottunk oda, ahol biz Erzsébet királynő él, és családja. A szám tátva maradt. Nagyon szép volt. Mindig is akartam ide eljutni, de nem tudtam, hogy ez a mai program! A palotát jó pár őr védte. Rengeteg ember fényképezett, hisz érthető, az egész hely csodásan szép. Amikor jól körbejártuk, jött a következő célpont;

St. James Park
Amikor hirtelen jobbra fordultam, megláttam valamit, amiről egyből leesett, hogy a One Direction - One Thing című klipjének forgatásának színhelyén fogunk elhaladni! London Eye a távolban:

De előbb átszeltük a gyönyörű parkot.
A park televolt kacsákkal, vadlibákkal, sok sok Kevinnel ( galamb ) és mókusokkal! Amikor bementünk, sok szép növényt láttunk, és kedves kacsákat, hattyúkat. Aztán, amit a legjobban vártam, a Mókusok!

A londoni parkok híresek arról, hogy az állatok szelídek, pláne a mókusok :) Nagyon édesek voltak. Ott szaladgáltak az emberek előtt, mellett.
Nekem is volt szerencsém megtapasztalni őket közelről:

Aztán volt szerencsém sok-sok aranyos, szelíd Kevinek társaságában éreznem magam :)







És még a mókuska is rám mászott! :)



Amikor már készülődtünk elhagyni a parkot, az egyik galamb rászállt a kezemre, mert még volt benne mogyoró. Képzeld el, hogy több, mint 500 métert jött velünk hazafele :) Hol a vállamra szállt, hol a másik kezemre. Az emberek mind mosolyogva néztek. Nagyon aranyos volt, bár szereztem pár karmolást, mert ugye kapaszkodnia kellett valahogy. Megvárta míg kiveszek egy új mogyorót a táskámból, addig türelmetlenül várt. Egy élmény volt vele.
Aztán menet közben találkoztunk néhány lovas őrrel, vagy éppen nyitott Big Red Bus-sal :)
Meglátogattuk azt a helyet, ahol a miniszterelnök él, és a szokásos piros telefonfülkék se maradhattak ki;



Emlékszem, mikor a 101 kiskutya mese menő volt, akkor tetszett meg nagyon London. Azaz vagy 12 éve :)
Ugye úgy kezdődik a mese, hogy ott az nagy torony az órával. Nos, ez volt a következő célpont;

Big Ben


Aztán bementünk egy metróállomásra, ami a legérdekesebb metróállomás. 1 megálló, de mégis 3(!!!) mozgólépcső vezet oda


Oh yeah. Végül, elérkeztünk a gyönyörű Temse-folyóhoz és a London Eye-hez, vagyis, ahol One Thing egy része forgatva lett :)

Amikor oda értünk, és felnéztem rá, szinte beleszédültem :) Nagyon klassz érzés volt ott lenni.

Ennél a partszakasznál voltak ám dolgok! Volt egy ijesztgető hely, ami előtt elmentünk, és csak sikolyok hallatszottak. A bejárat előtt, egy művérrel bekent arcú pasi állt, egy fejjel a kezében, és annak voltak társai, akik még hozzám is odajöttek :D Majd egy kicsit befelébb menve, voltak kis előadások, vagy ilyen mozdulatlan emberek befestve, és volt, aki az összes ország zászlaját rajzolgatta. Nyilván a magyar zászlót lefotóztam :)






Elmentünk oda is, ahol a 2012es Londoni nyári olimpiát fogják elindítani. Itt van a visszaszámláló idő:
Majd még kicsit nézelődtünk pár híresebb helyen :)


Oh, és Directioners olvasók! Hazafele menet megláttam valamit, ami igencsak Niall Horan-ra emlékeztetett ;)



 Ami nagyon tetszik, hogy egy kóbor kutya, macska sincs. Nem annyira szemetesek az utak. Bár van, ahol az. És az nagyon jó érzés, hogy kedvesek az emberek egymással. Pl amikor az utcán sétáltunk, anyura és rám kacsintott egy férfi, miközben ő egy boltban ebédelt. Vagy elköszönésnél az egyik boltban nagyokat integetve köszönt el tőlünk az őr. Vagy akár az is, hogy a buszsofőr integetett mosolyogva, mikor leszálltunk. Vagy mikor az üzletben jött egy 25év körüli srác, és csak úgy mosolyogva köszönt anyunak, hogy "Hi", pedig nem is ismerte őt. De az sincs Magyarországon, hogy a metró megállójánál kinyitja az ajtót, és vár vagy 5 percet, és ha valaki siet, pedig már becsukta az ajtót, annak is kinyitja :) És azt muszáj meghagynom, hogy sok helyes fiú van... ;D
 Késő este, fél 11re értünk haza, és ezután írtam ezt a "kis" részt. Hosszú, de tökéletes nap volt! <3

Remélem minden jó élményt leírtam nektek, és semmi se maradt ki :)
Nagyon imádtam ezt a napot, és bízok benne, hogy ti is élveztétek olvasva és még több infót tudtatok meg e városról :)

xoxo Ani

12 megjegyzés:

  1. Hálás köszönet a blogért! Csak jót kívánok neked :))) és.. nem akartok örökbefogadni?:D x

    VálaszTörlés
  2. Annyira jó neked! :D Olyan jó olvasni, és tudni, hogy ez az egész igaz, és hogy te ezt itt mind élőben látod! :D És amúgy az idő milyen? :) és tényleg az a csávó a One Directionben lett volna benne? :OOOOOOOO Milyen egybeesés! :DDD Meg hogy láttál élőben egy Nando's-t! Meg kell mondjam őszintén, hogy irigyellek! :D Remélem minél hamarabb teszel fel majd új részeket, mert nagyon érdekel, és érezd jól magad! :)) xxx

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm nagyon szépen ANI!! Pontosan a TE blogodra van szükségem,hogy közelebbről ismerjem meg London-t.És köszönöm az apró részleteket is,amiket leírtál,pl.hogy hogyan működik az utazás,hogy sípol a lámpa az átjáróknál...nem tudom miért,de ez fontos nekem.Nagyon kösziii !!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. An!
    Úristen, de jó, hogy írsz egy ilyen blogot! :) Számomra ez sokkal fontosabb, mint egy kitalált 1D történet. :)))
    Imádlak! ;D
    Azt ajánlom, hogy amikor majd visszajönnek a fiúk Londonba egész nap ülj a Nando's-ban :DDDDDDDDDD
    Óóó, annyira szerencsés vagy! :) Irigyellek.:( Most az osztálytársaim fele is Londonban van, én nem akartam menni, mert én nem úgy akarok Londonba menni, hogy ide oda futkossak, múzeumokat nézzek a tanárokkal. Esetleg 2óra után leszakadjon a lábam, de még 4órát mászkálnom kell... Nekem erre nincs szükségem, inkább majd tanárok nélkül... Egyszer!:DDD
    Nincs kedved meghívni magadhoz nyáron Londonba? :D Nyugi, csak vicceltem. :))))
    Amúgy mennyibe került így az egész kiköltözés?:) És hogy állsz az angollal ott? Nem nehéz megérteni Őket? :| Már 9 éve tanulok angolt, de azért beszélni velük még is csak más.. :)
    Remélem válaszolsz a kommentemre, mert nagyon kíváncsi vagyok. :)
    xoxo, JennyferBokor!<3

    VálaszTörlés
  5. Gondoltam egy kommentbe válaszolok :)

    Allie: köszi ^^ sztem anya elbírna még egy "gyereket" :D

    Sára: köszi szépen tőled is!! igen, valóban ő lett volna:D lehet 6an lennének most :D majd időjárást is beírom legközelebb :)

    Little Miss Muffet: na, nagyon örülök neki! jóérzés,köszi :) xx

    Jennyfer: Ne irigyelj, na, egy kicsi belefér :) megértem, valóban jobb úgy, h a magad ura vagy :) szívesen meghívlak! :) hát, egy kicsit drága a kiköltözés,de megoldható, ha gyűjtesz :) majd írok az angolról is, de igazából még nem beszéltem nagyon, csak hallgattam tesómat :D xoxo <3

    VálaszTörlés
  6. Szent isten! Eldöntöttem hogy egyszer eljutok Londonba!!!

    VálaszTörlés
  7. Egyszerűen káprázatos.:)
    Az elején nagyon meghatódtam, és minden tisztelet a tiéd, hogy ilyen hamar új életet tudtál kezdeni.:)
    Nagyon köszönöm, hogy leírod nekünk a mindennapjaidat, és remélem jó lesz az 'új' életed ott Londonba.
    És ha találkozol az One Direction srácokkal gondolsz a Hungarian Directioners csoportra.:))
    Nagyon várom a következő fejezetedet.
    Szia.:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon nagyon jó! Hihetetlen mázlista vagy :) a helyedben akarok lenni !:'(((

    VálaszTörlés
  9. Szia! :)

    Igazából nem ismerlek, csak a hungarian directioners csoportban láttam, hogy írsz egy blogot az új életedről, és felkeltette az érdeklődésem :D
    Annyira örülök neki és jó olvasni, hogy átéled ezeket! Különösen, hogy én is megyek nyáron Londonba és most hogy olvasom a bejegyzéseidet tudom mire számíthatok, és... hát nem hiszem, hogy csalódni fogok!
    Azt pedig nem csodláom, hogy rengeteg dologról a 1D jut eszedbe és ááá már csak azért is szerencsés vagy, hogy olyan újságokat vehetsz amiben 8 oldalas cikkek vannak róluk :D fantasztikus!
    Köszönöm, hogy leírod az élményeidet.. olyan mint egy valóra vált fanfiction!
    Remélem még minél több nagyszerű élményben lesz részed ! :))

    VálaszTörlés
  10. Névtelen: Haha, elhiszem! :)

    Klaudia: Huh, köszi szépen, kedves vagy nagyon! :) Örülök, ha meghatódtál :) Ennyire jó lennék? :D Inkább én köszönöm, hogy miattatok elkezdhettem :) Ha találkozok velük úgy hogy hallják, amit mondok, a magyar rajongókat nem hagyom ki! Semmiképp! :)
    Köszi,szia :) x

    ritus: köszönöm! :))) Hát, jól gondold át mit kívánsz :) x

    fru: Én örülök,h olvasod,és megoszthatom veletek :) nem fogsz csalódni szerintem sem :) Nos igen, itt van kicsit több tinimagazin, és mindbe van eléggé sok 1D :)
    Akkor lenne valóravált, ha 1Dvel összefutnék az utcán és vmeik belémszeretne :D haha
    Köszönöm tényleg! :) xx

    VálaszTörlés
  11. :D szia. hát baromi jó neked :) remélem nekem is lesz ien kalandokban részem ^^
    amúgy azt akartam megkérdezni, hogy nem félsz attól milyen egyenruhát kapsz a suliba?xddd meg,hogy te mennyire tudsz angolul :D? szall neked is csak angol lesz először?? vagy mi :$?-
    xx

    VálaszTörlés
  12. Tévedés, hogy nincsenek ellenőrök a buszokon. De bizony vannak. Csak nem biztos, hogy beléjük futsz. Az ellenőr egyébként nem csak a Travel Cardot, de az Oyster Cardot is le tudja csekkolni, hogy érvényes-e.

    Nando's: ez egy kávézó/étterem(?) lánc, ha jól tudom. Nem rossz a cappucino náluk, s aranyos, hogy általában a személyzet tényleg így vagy úgy, de spanyol gyökerekkel rendelkezik.

    A One Direction egyébként nekem az égvilágon semmit nem mond, bocsánat. Tudom, hogy vannak, meg hogy kik ők (látásból), de nem hoznak lázba. London annál inkább...

    VálaszTörlés