2012. március 29., csütörtök

Előszó

Szia! :) 

Először is, köszönöm, hogy itt vagy!

Ez a blog rólam fog szólni, és az új életemről. Mielőtt egoistán hangzana, elmesélem neked, hogy miért épp erről:
Egy magyar 16,5 éves lány vagyok, aki egy új életet kezdhet családjával Londonban. Családi problémák jóvoltából döntöttünk így, hogy megpróbáljuk itt kinn. Nagyon vártam már a repülést, hogy milyen, és főleg Londont. Habár eléggé sokat sírtam, mert legjobb barátaimat otthon hagytam, családtagokat, és az én drága állataimat is. De minden jóért kell áldozni, nem?:) Van bennem még kis félelem, de ez érthető. Csak magamtól tanultam angolt, úgyhogy már csak ezért is érdekes lesz itt minden.
Van egy nagyon klassz társaságom Facebook-on: Hungarian Directioners ( igen, hatalmas One Direction rajongó lennék) akik megkértek, hogy kezdjek el egy blogot, az új életemről, és hogy milyen itt, miben különbözik Magyarországtól. Nos, ez erről fog szólni. 
Mindig is akartam egy blogot írni valamiről, ugyanis akik már hallottak pár alkotásomat, azok szerint írónak kéne mennem. Hmm..nem tudom ebből mi lesz, de megpróbálom a legjobb íróénemet ebbe a blogba beleadni.
Ha érdekesnek találod, akkor gyere és olvasd el mi történik itt, ebben a nagy Londonban velem. :)
Nem hiszem, hogy mindennap fogok írni, de remélem fogok tudni majd kalandokról értesíteni téged :)

Üdv! :) xoxo

1 megjegyzés:

  1. hát mi is 'problémák' miatt fogunk kimenni 26.án :) és igen, nekem is kellett áldozatokat hoznom :D otthon kell hagyjam a kutyusomat :( meg persze a barátaimat is. régieket-újakat egyben, meg persze a többi családtagomat, szóval megértem a te helyzeted :))először nem akartam kimenni de már egyre jobban hajt a vágy :D pl.:..1D :$ meg iesmi :D várom :)
    na de elég rólam xd köszi h elküldted a blogot olvasni fogom :D [talán én is kezdek egy iet ha kint leszünk :$] szóval...ha van kérdésem felteszem :)...a többinél vagy máshol :D♥xx

    VálaszTörlés